בקשה חשובה לפני יום כיפור

ב"ה

ידידים יקרים,

ימים ספורים לפני יום כיפור, ברצוננו לבקש מכם בקשה מיוחדת.

בימינו, האינטרנט הוא כמעט התחנה הראשונה לכל דבר. בין אם זה מישהו שמחפש מידע, עזרה, עצה או פרטים על משהו ספציפי – הוא ניגש לאינטרנט ומוצא חיש מהר את מבוקשו.

ובאינטרנט, יש רשת אתרים יהודית שמשרתת למעלה משני מיליון גולשים יחודיים בחודש. זוהי רשת האתרים של חב"ד העולמית.

בין אם אלו מטיילים שמחפשים בית חב"ד בו יוכלו לסעוד סעודת שבת ("זה דחוף!!!"), בין אם זו אם חד-הורית שזקוקה לייעוץ ובעזרה לחנך את ילדיה, ובין אם אלו מאות אלפי גולשים שמחפשים לדעת כיצד לצום ביום כיפור, לערוך ליל סדר כהלכתו או מה צריכים לקראת טקס ברית המילה. יש להם כתובת אחת באינטרנט: רשת אתרי חב"ד, בשבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ופורטוגזית.

בכל יום אנו משיבים על מאות שאלות, חינם אין כסף. רוב השאלות אפילו לא מתפרסמות באתר; אנו משתדלים לעזור לכל אחד. אנו מאמינים בעזרה לזולת ללא לחכות לתמורה – "ואהבת לרעך כמוך."

הקמת ותיחזוק רשת אתרים גדולה שכזו דורשת הוצאה כספית לא מבוטלת. אתרי חב"ד לא מקבלים תקציבים מהממשלה או מגורמים אחרים. רק בזכות אנשים נדיבים כמוכם, אנו יכולים להמשיך ולפתח את הפעילות.אנא תירמו בעין יפה

לקראת יום כיפור, אנא תירמו בעין יפה! כל תרומה חשובה, כי רק ביחד נוכל להמשיך ולשרת את עם ישראל כולו, באהבה ומכל הלב.

לחצו כאן כדי לתרום אונליין

גם אם אין באפשרותכם לתרום, הלוואי ובורא העולם יברך אתכם כי השנה הקרובה תהיה שנת פרנסה טובה לכם ולמשפחתכם.

תודה מראש, גמר חתימה טובה

הרב מנדי קמינקר

אתר בית חב"ד

נ.ב. אנא בקרו במדור המיוחד שלנו ליום כיפור לזמני כניסת ויציאת הצום, מדריך מפורט לחג, סיפורים ועוד.

 

 


הינך מקבל מכתב זה מאיתנו כי השתמשת בשירותינו לאחרונה, או שציינת שברצונך לקבל מאיתנו התכתבויות מזמן לזמן. אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת התפוצה, לחץ כאן.